دانلود + ترجمه آهنگ Lorde به اسم Royals

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 Lorde_Royals

برای دانلود آهنگ روی کاور کلیک کنید


I've never seen a diamond in the flesh
تا  به حال الماسی با گوشت و خون ندیده بودم
I cut my teeth on wedding rings in the movies
وقت توی فیلمها انگشتر ازدواج میبینم دندونمو بهم فشار میدم
And I'm not proud of my address
و من به آدرسم افتخار نمیکنم
In the torn up town, no post code envy
توی یه شهر بهم ریخته، هیچ کد پستی ای غبطه نمیخوره

But every song's like:
ولی همه ی آهنگهای اینجورین که
Gold teeth
دندون طلا
Grey Goose
غاز خاکستری
Tripping in the bathroom
سکندری خوردن  توی حموم
Bloodstains
لکه های خون
Ball gowns
لباس شب های مهمونی
Trashing the hotel room
خراب کردن اتاق هتل
We don't care, we're driving Cadillacs in our dreams
برای ما مهم نیست، ما توی رویاهامون کادیلاک میرونیم

But everybody's like:
ولی همه اینجورین که
Crystal
کریستال
Maybach
ماشین میبک
Diamonds on your timepiece
الماس ها روی ساعتت
Jet planes
هواپیماهای جت
Islands
جزیره ها
Tigers on a gold leash
ببرها با قلاده طلا
We don’t care, We aren't caught up in your love affair
برای ما مهم نیست، ما میون عشقبازی شما گیر نکردیم

And we'll never be royals
و ما هیچ وقت سلطنتی نخواهیم بود
It don't run in our blood
توی خونمون نیست
That kind of lux just ain't for us, we crave a different kind of buzz
اون مدل تجمل برای ما نیست، ما دنبال یه مدل هیجان دیگه ایم
Let me be your ruler
و بذار من حکمرانت باشم
You can call me queen bee
میتونی بهم بگی ملکه زنبورها
And baby I'll rule, I'll rule, I'll rule, I'll rule
و عزیزم من حکومت خواهم کرد، من حکومت خواهم کرد، من حکومت خواهم کرد، من حکومت خواهم کرد
Let me live that fantasy
بذار اون خیال رو زندگی کنم

My friends and I we've cracked the code
من و دوستام کد رو شکوندیم
We count our dollars on the train to the party
پولهامون رو توی قطار به سمت مهونی میشماریم
And everyone who knows us knows
و همه کسایی که ما رو میشناسن میدونن
That we're fine with this, we didn't come from money
ما با این راحتیم، برای پول اینجا نیومدیم

But every song's like:
ولی همه ی آهنگهای اینجورین که
Gold teeth
دندون طلا
Grey Goose
غاز خاکستری
Tripping in the bathroom
سکندری خوردن  توی حموم
Bloodstains
لکه های خون
Ball gowns
لباس شب های مهمونی
Trashing the hotel room
خراب کردن اتاق هتل
We don't care, we're driving Cadillacs in our dreams
برای ما مهم نیست، ما توی رویاهامون کادیلاک میرونیم

But everybody's like:
ولی همه اینجورین که
Crystal
کریستال
Maybach
ماشین میبک
Diamonds on your timepiece
الماس ها روی ساعتت
Jet planes
هواپیماهای جت
Islands
جزیره ها
Tigers on a gold leash
ببرها با قلاده طلا
We don’t care, We aren't caught up in your love affair
برای ما مهم نیست، ما میون عشقبازی شما گیر نکردیم


And we'll never be royals
و ما هیچ وقت سلطنتی نخواهیم بود
It don't run in our blood
توی خونمون نیست
That kind of lux just ain't for us, we crave a different kind of buzz
اون مدل تجمل برای ما نیست، ما دنبال یه مدل هیجان دیگه ایم
Let me be your ruler
و بذار من حکمرانت باشم
You can call me queen bee
میتونی بهم بگی ملکه زنبورها
And baby I'll rule, I'll rule, I'll rule, I'll rule
و عزیزم من حکومت خواهم کرد، من حکومت خواهم کرد، من حکومت خواهم کرد، من حکومت خواهم کرد
Let me live that fantasy
بذار اون خیال رو زندگی کنم

ooh ooh oh ooh
We're better than we've ever dreamed
ما بهتر از همه ی چیزی هستیم که خیال میکردیم
And I'm in love with being queen
و من عاشق ملکه بودن هستم

ooh ooh oh ooh
Life is great without a care
زندگی بدون نگرانی خونه
We aren't caught up in your love affair
ما میون عشقبازی شما گیر نکردیم

And we'll never be royals
و ما هیچ وقت سلطنتی نخواهیم بود
It don't run in our blood
توی خونمون نیست
That kind of lux just ain't for us, we crave a different kind of buzz
اون مدل تجمل برای ما نیست، ما دنبال یه مدل هیجان دیگه ایم
Let me be your ruler
و بذار من حکمرانت باشم
You can call me queen bee
میتونی بهم بگی ملکه زنبورها
And baby I'll rule, I'll rule, I'll rule, I'll rule
و عزیزم من حکومت خواهم کرد، من حکومت خواهم کرد، من حکومت خواهم کرد، من حکومت خواهم کرد
Let me live that fantasy
بذار اون خیال رو زندگی کنم


نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت17:35---4 آذر 1395
مرسی از گذاشتن متن و ترجمه.اما منظور لرد از grey goose معنیش یعنی غاز خاکستری نبوده .منظورش یه نوع ودکا هست به نام grey goose که نشونه ی تجمل و لاکچری هست که حتی توی اهنگ تابستون کوتاهه از زدبازی هم مهراد هیدن بهش اشاره کرده.

manush
ساعت21:36---8 آذر 1393
خیلی قشنگ بود، من هم از متنش خوشم میاد،هم ازآهنگش وهما
از میوزیک ویدیوش.
آهان... راستی میشه ترجمه ی آهنگ team رو هم بزاری؟


سارا
ساعت14:05---7 آذر 1393
عالی عالی

احمد
ساعت14:26---9 فروردين 1393
عالی بود.ممنون

roya
ساعت11:09---22 بهمن 1392
متنش فوق العادست مثل بیشتر اهنگا سطحی نیست فکر میکنم دلیل اینی هم که جایزه gramy رو برده همینه

Sara
ساعت16:04---20 بهمن 1392
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiii boooooooooooood......tnxxxxx a lot!

sara
ساعت10:32---19 بهمن 1392
آهنگش فوق العاده اس اما معنیش چنگی به دل نمیزنه O.o

!$@Y
ساعت0:24---8 بهمن 1392
وووووووووای من عاشششششقششششم

ممی
ساعت11:13---2 آذر 1392
خسته نباشید....اهنگ روی وبلاگ ماله کیه؟اسم آهنگ چیه؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 22:23 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 558
بازدید کل : 49594
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت